Zintegrowany system informatyczny do zarządzania drukarniami spółki Presspublica
                
                
                     
                    Cechy fizyczne systemu:
                    
                        - Obsługa dwóch drukarń oraz współpraca z innymi działami spółki
- Obsługa ponad stu użytkowników wewnętrznych i kolejnych stu użytkowników zewnętrznych (klientów spółki)
- Cztery serwery baz danych
- Integracja trzech istniejących podsystemów
- 44 współdziałające aplikacje
- 98 tysięcy linii kodu informatycznego
 
                          
                
                     
                
                    Cechy logiczne systemu
                    
                        - Zarządzanie zamówieniami klientów (wewnętrznych i zewnętrznych)
- Zarządzanie infrastrukturą
- Zarządzanie niezgodnościami, działaniami korygującymi i reklamacjami w ramach zintegrowanego systemu zarządzania jakością i środowiskiem
- Zarządzanie audytamilist-referencyjny-presspublica
- Rejestrację i monitoring czasu pracy oraz godzin nadliczbowych pracowników
- Zarządzanie bazą adresową firmy
- Zarządzanie przepływem korespondencji w firmie
- Rejestrację i monitoring odpadów w odniesieniu do istotnych aspektów środowiskowych
 
                
                     
                  
                    Kluczowe cechy systemu
                    
                        - Zarządzanie zamówieniami klientówzintegrowany-system-zarzadzania-drukarnia-2
                            
                                - Przyjmowanie i obsługa zapytań ofertowych przez stronę www.
- Przyjmowanie zamówień klientów zewnętrznych i wewnętrznych przez stronę www.
- Współpraca z klientami on-line przez stronę www.
- Możliwość podglądu zamówienia i wszystkich elementów z tym związanych z dowolnego miejsca (również z zewnątrz drukarni)
- Monitorowanie płatności
- Zarządzanie produkcjami na wszystkich etapach realizacji
- Monitorowanie produkcji on-line (nawet z zewnątrz drukarni)
- Raportowanie produkcji ze wszystkich działów bez wypełniania dodatkowych dokumentów (na zasadzie zbierania danych)
- Rozliczanie produkcji
- Współpraca z wdrażanym systemem MGP (zarządzanie magazynem papieru)
 
- Zarządzanie infrastrukturą
                            
                                - Monitoring i prognozowanie awaryjności oraz zużycia maszyn i części.
- Rejestracja awarii, konserwacji oraz monitoringu maszyn i części w dokumentach produkcyjnych.
- Zapotrzebowania serwisowe rejestrowane elektronicznie są dostępne dla wszystkich zainteresowanych stron
- Rejestracja i planowanie konserwacji maszyn z "shedulerem" przypominającym o zaplanowanych konserwacjach
- Możliwość współpracy obu drukarń w zakresie rejestracji, monitorowania i nadzorowania oraz prognozowania awaryjności maszyn i urządzeń
- Automatycznie raportowanie zdarzeń na dokumentach produkcyjnych
 
- Zarządzanie audytami
                            
                                - Tworzenie programów audytów
- Planowanie audytów
- Współpraca z modułami zarządzania niezgodnościami, działaniami korygującymi i zapobiegawczymy
- Zarządzanie zespołami audytorów
 
- Zarządzanie niezgodnościami, działaniami korygującymi i reklamacjami
                            
                                - Rejestracja niezgodności i związanych z nimi działaniami korekcyjnymi, działań korygujących oraz reklamacji w jednym podsystemie w zgodności z wytycznymi norm ISO 9001:2000 i ISO 14001:2004
- Przechowywanie dokumentów reklamacyjnych i innych związanych w korelacji do zarejestrowanych niezgodności. Dokumenty są "podpięte do niezgodności"
- Możliwość łatwego filtrowania pojawiających się niezgodności w zależności od przyjętych kryteriów, ułatwiającego przygotowanie dokumentów systemowych oraz przygotowanie do auditów
 
- Rejestracja i monitoring czasu pracy oraz godzin nadliczbowych pracowników
                            
                                - Rejestracja i monitoring godzin nadliczbowych w sposób systemowy umożliwiający natychmiastowe raportowanie z podziałem na pracowników, stanowiska, działy i powód zlecenia wykonania pracy w godzinach nadliczbowych
 
- Zarządzanie bazą adresową firmy
                            
                                - System wzorowany na systemach klasy CRM, pozwalający na tworzenie centralnej bazy kontaktów (nie ma konieczności tworzenia osobistych list adresowych co pozwala na eliminację sytuacji w których pracownik posługuje się nieaktualnymi danymi)
- Współpracujący z SAP'em podsystem pozwalający na sprawną kwalifikację dostawców zgodnie z wymaganiami ISO 9001:2000 i ISO 14001:2004
- Podsystem składania zamówień i zapytań ofertowych z możliwością natychmiastowego raportowania o czasach realizacji zamówień w podziale na grupy zamówień w funkcji czasu
- Podsystem spedycyjny współpracujący z firmową bazą danych o kolporterach
 
- Zarządzanie przepływem korespondencji w firmie
                            
                                - Podsystem pozwalający na centralną rejestrację wpływu i wypływu korespondencji firmowej (listy, faksy, paczki i inne)
- Możliwość natychmiastowego odszukiwania dowolnej korespondencji wg zadanych kryteriów za dowolny okres działania systemu
- Integracja systemu z podsystemem składania zamówień
 
- Rejestracja i monitoring odpadów w korelacji do istotnych aspektów środowiskowych
                            
                                - Rejestracja i centralne przechowywanie informacji o uzyskanych pozwoleniach na wytwarzanie i magazynowanie odpadów
- Prognozowanie produkcji odpadów na podstawie wprowadzanych danych z funkcja informowania o potencjalnej możliwości przekroczenia przyznanych w pozwoleniach limitów